FANDOM

A skrullok az űr veszedelmes alakváltói, akik agresszitivással próbálják elfoglalni a Galaxist. Egyetlen örök ellenségük a Kree faj, akikkel rivális háborújuk majd tízezer éve tart.

Történelmük

Anyabolygójuk a Skrullos az Androméda-galaxisban. A skrullok több évezredes háborúban áll a kreevel. Minden skrullt kinevelnek katonának és kiképzik az alakváltásra így egy emberi időben mért 20 éves skrull, akadémiát elhagyva profi alakváltó és merénylő. A Skrullok pár éve sikeresen szereztek az embertelenek erejét adó terringen kristályokból és ezzel egy szuper-skrull sereggel győzedelmeskedtek a galaxisban. Egy nagyobb ellentámadás után a szuper-skrullok nagy része kihalt, de még így megmaradtak az egyik legnagyobb hatalomnak az űrben.

Képességeik

Hüllőszerű alakváltók, akik képesek tökéletesen lemásolni állatokat és élőembereket, de azoknak képességeit csak kísérletek során tudják megszerezni. Ahhoz, hogy megtanulják valakinek a külsejét, hangját, mozgását, mindhez egy-egy kör kell. Amit megtanultak egyszer, azt már bármikor feltudják használni. Nem képesek szuper képességet imitálni, de képesek természetes képességeket imitálni, például a kree fejlett izomzatát, egészen féltonnás erőt képesek teremteni, sasszerűen fejlett szemeket és csont keménységű bőrt. Ezek képességeik maximuma, így csak szintjüknek megfelelő körig képesek maradni.
4. kreditért képesek megtanulni a hipnózist, amivel lényegében a szemük olyan alakokat és a hangjuk olyan tónust vesz fel, amivel a felük szemkontaktust felvevő személyt tudják manipulálni. Ehhez az áldozatnak látnia és hallania kell őt. A manipuláció annyi körig tart ahányas szintű az áldozat azalatt egyik se képes mást tenni csak nézni egymást, ha ez megtörik akkor a hipnózis is.

Alfajok

  • Skrullok - az általános skrullok
  • Szuper-skrullok - terrigen-ködből nyernek képességet úgy, hogy az adott célszemély DNS-ből van velük a ködben és így átveszik az adott DNS képességeit is
  • Árnylidércek/szipolyok - egy mára szinte teljesen kihalt ág, bővebben lásd az univerzális emberteleneknél

Felszerelés

Fegyverek, űrhajók, minden, ami kreditbe kerül

Skrull fegyverek

  • Lándzsa/Kard/Egyéb vívó fegyver 2 kredit
  • Lézerpisztoly 4 kredit
  • Lézerpuska 6 kredit

Ez a fegyver pusztító, egy űrhajó falát könnyedén lyukasztja ki.

Általános dolgok

  • Jetpack 3 kredit (Skrulloknak!)
Rakéták hátra. Űrutazásra alkalmas.
  • Lakhely 2 kredit (az űrben)
Űrhajón, bolygón vagy bárhol a skrull otthona. Három szobás lakások.
  • Labor 2 kredit

Űrhajók

Csak skrulloknak!

  • Személyes hajó 2 kredit
Két személyes áruszállításra is alkalmas hajók. Plusz 1 kredit/két embernek elég hely.
  • Szállító hajó 6 kredit
Hadi hajó méretű fegyvertelen gép vagy diplomáciai hajó. Plusz 1 kredit minimális fegyverzet
  • Vadászgépek 4 kredit
Egy-két üléses lézer fegyverekkel felszerelt űrhajó. Plusz egy kreditért képes már nagy rakétákat is lőni.
  • Cirkálók 5 kredit
Több fős (kb 10) irányításával működő csatahajó. Négy nagyobb ágyúval és hellyel két vadász gépnek.
  • Csatahajó 10 kredit
Méretűkben Anglia szigetéhez hasonló méretű. Két cirkálónak/szállító hajónak, és 10 vadász/személyes hajónak van hely ezen. 10 lézer löveg van, amik automatikusan vagy lövésszel működnek. Ezek a hajók képesek lebombázni egy bolygót. Plusz 1 kredit/ágyú. A hajóhoz jár az alap legénység, ami kezeli azt (nem a fegyvereket csak a hajtóművet, irányítást és egyebeket, ezek az njk-k csak a hajó vezetésére használhatóak)
  • Anyahajó 10 kredit
Csatahajó méretű gépezetek, amiket úgy készítettek, hogy akár egy életet is letudjanak rajta élni a kreek. Plusz 1 kredit/ágyú, ha valaki fel aakrja fegyverezni a hajóját. A legénységre ugyanaz vonatkozik, mint a csatahajónál.

Skrull JK az emberek között

Figyelem!
Mivel egy jk skrull általában emberek között él így valószínűleg a kreditjeiből is emberi dolgokat vesz, ugyanúgy emberi foglalkozások előnyeit veheti fel.