FANDOM

Kinézet és általános információk

A galaxisban a Raptorok Szövetségének minden tagja üldözött személy, akár a teremtőik.

A külsőre egy egyszerű kristályok (lásd a raptorok mellkasán), de testtel való érintkezés során (lásd lejjebb) képesek felvenni egy páncélszerű humanoid alakot, aminek speciális erőik vannak (ismételten lásd lejjebb). Eredetük és teljes céljuk eddig ismeretlen.
Mivel a földre érkezett raptorokat Galactus elpusztította és csak a kristályok zuhantak le New Yorkban így a játékosok választhatnak az önállóságra képes és képtelen raptor kijátszása között. Figyelem! Minden önállóságra képes avagy felébredt raptor követni fogja a céljait nem lehet őket meggyőzni vagy szolgálatra kényszeríteni hamis alkukba mennek, de végső soron mindent a testvéreik felébresztéséért csinálnak! Az alvó raptorok viszont szinte tökéletesen páncélként működnek. Alvó raptor csakis njk lehet.

Raptorok típusai

Felébredt raptor

Az ilyen karakter legyen jk vagy njk idővel elnyomja a hordozó akaratát és további raptorokat próbál felébreszteni. Bár a raptorok kiváló harcosok mégis bármikor bevetnek cseleket és hazugságokat a céljaikért főleg egy olyan világban, ahol nem ismerik még őket.

Alvó raptor

A raptor, ami nem tér magához vagy a gazdateste legyőzte. Ilyenkor a raptor vértezetként szolgál és a tulajdonos akarata szerint teljesíti a parancsait, de megszokni és használni így is nagyon nehéz.

A raptorok világa

Egy belső realitás, afféle álomvilág, egy fa, amin a raptorok várják, hogy egy újabb ember kerüljön oda ott emberméretű kristályba zárva. Ott látszódik egy raptor valódi formája.

Ha tulajdonos képes legyőzni ebben a világban a raptort, akkor megszerzi az uralmat a páncéljához, de már ahhoz is nagy lelki erő kell, hogy kitudj törni ebből a kristályformából.

Raptor tulajdonságai

A vértezetben képes repülni (70-80km/órával) a szárnyaknak hála, aminek a fémes anyaga képes bármit felfogni. A vértezet "regenerálódik" avagy újraépül fokozatosan. Ha kikapcsolódik akkor gyorsabban. Pár óra alatt a tökéletesen tönkre ment vért is teljesen rendbe jön pihenő állapotban.
A gyémánt ekkor használható lézer sugarak lövésére is.
A kézfeje tetején három penge van, amik képesek előre csúszni és átvágni akár a tiszta acélt is. Ezeket a pengéket képes kilőni karomként, egy húsz méteres kötélen, ami hasonlóan fémszerű anyagból készült. Ezt aztán képes vissza is húzni.
A raptor képes lélegezni bármire is van szüksége a lélegzéshez akár az üres űrben is.

Játéktechnikailag

A raptorok szerepjátékszemszögből ugyanúgy működnek, mint a szimbionták. Hasonló parazita módon élnek és támadnak és ugyanúgy csakis gazdatesttel tudnak létezni, de ők nem pusztulnak el gazdatest nélkül csupán nem tudnak mit csinálni a nélkül.
Kreditekben egészen másként működnek, mint az eddigi fajok. A raptor képes fejleszteni magát, de más-más kreditekért képes megvásárolni bizonyos erőket.

Képességek

Ágyú

4 kredit

A kézfejre ilyenkor képes egy ágyút építeni, ami nagy robbanást okozó lézert sugároz vagy kicsi vékony fénysugarat, amit könnyebb célozni és a látóhatáron túlra is pontosan céloz.

Távollátás

3 kredit

Képes lesz távcsőszerűen távolabbra nézni.

Hőlátás

3 kredit

Mint neve is mutatja a tulajdonos hő szerint láthat. Képes falakon is átlátni.

Harci mód

6 kredit

A páncél átalakulva kisebb fegyvereknek ellenáll és a páncél több pontján lézerágyúk emelkednek ki. Ez az állapot pár körig (a játékos szintjével egyező körig) tart ki csak. A hat ágyúval (két derékon, kettő vállon és az alkarokon) külön célokra képesek támadni. A szárnyak és a fémrészek bármit felfognak még az adamantium vágását is. Repülési gyorsaságuk duplázódik.

NJK

Mint njk 5 kreditbe kerül, de minden fejlesztést külön megkell vásárolni!