Ez a név nem csak az Olimposz hegyén élő isteneket, de a görög mítosz minden faját jelenti. Olimposziaknak számítanak a minotauruszok, a gorgók, amazonok, stb (lásd Lejjebb). Továbbá lehet jelentkezni a staffnál ismert Olimposzi Istenekért, mind rendelkezik egy külön saját képességgel. Az Asgardiakkal ellentétben csak a 4. szinttől játszható karakter. És az itt található szabályok is érvényesek rájuk.

  • Herkules - Hatalmas erő, 80 tonnás
  • Zeusz - Uralom a viharok felett
  • Hadész - Az Alvilág uralma, a holtak szolgaként használása
  • Héra - Parancsoló hang, amivel bárkinek feladatot adhat
  • Démétér - A növények uralma és felélesztése
  • Hesztia - Nyugalom generálása
  • Apollón - vakító napfény teremtése és koncentrálással jövőbelátás
  • Artemisz - Minden állat őt szolgálja, úgy tesznek, ahogy ő akarja és senki más nem képes felül bírálni uralmát
  • Aphrodité - A leggyönyörűbb nő a világon, képes énekével megtörni minden férfi koncentrációját.
  • Arész - 100 tonnás erejű, gyorsan regenerál, mint Logan és mestere minden fegyvernek, mit megérint.
  • Dionüszosz - Képes bárkit részeggé tenni pusztán akaratával, ő maga sose józan
  • Héphaisztosz - Képes megalkotni a legnagyszerűbb fegyvereket, azokkal akár istent is lehet ölni
  • Hermész - Repül, olyan gyors, mint Higanyszál
  • Pallasz Athéné - 75 tonnás erő, zseni, minden hadviselést ismer
  • Poszeidón - Parancsol a víznek és a vízek lakóinak

Alap képességek

A megvásárolható képességek a fajokon kívüliek. Ha ismert istent veszel akkor is meg kell ezeket venned egyesével.

Erő

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – 1 tonna felemelésére lesz képes.
  • Második szint: 2 kredit – 5 tonna felemelése.
  • Harmadik szint: 3 kredit – 10 tonna.
  • Negyedik szint: 4 kredit – 15 tonna.
  • Ötödik szint: 5 kredit – 20 tonna.

Ellenállás

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – kések, tőrök már nem sebzik a bőrüket.
  • Második szint: 2 kredit – kardoknak, kisebb pisztolyoknak is ellenállnak.
  • Harmadik szint: 3 kredit – komolyabb fegyverek (puskák, géppisztolyok, Asgardi fegyverek) eltörése.
  • Negyedik szint: 4 kredit – savak, ágyúk és bombák nem tesznek kárt a karakterben.
  • Ötödik szint: 5 kredit – már a mágikus ereklyék is csak karcolják hőseink bőrét.

Gyógyulás

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – gyengébb mérgek és karcolások regenerálása.
  • Második szint: 2 kredit – komolyabb mérgek és mélyebb vágások regenerálása.
  • Harmadik szint: 3 kredit – akár csontokat érő sérülések regenerálása, és a mérgekre immúnis.
  • Negyedik szint: 4 kredit – halálos sérülésekkel képesek pár percig mozogni, vagy ilyen sebesülésekből pár óra alatt felépülni.
  • Ötödik szint: 5 kredit – erdőtűzből, robbanásból és egyebekből lép ki a bajnok minden gond nélkül.

Jóslás

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – Több óriás meditációval és füstölőkkel láthatja előre a valószínű eseményeket.
  • Második szint: 2 kredit – Nincs szüksége füstölőkre, de azok segíthetik a tisztán látást.
  • Harmadik szint: 3 kredit – Gyorsabban képes jósolni, már csak békés környezetre van szüksége.
  • Negyedik szint: 5 kredit – Már automatikusan látó, tudja mit hozhat a jövő. Látja a lehetséges távoli eseményeket.
  • Ötödik szint: 8 kredit (STAFF ENGEDÉLLYEL) – Már azt is tudja mit hozz a következő pillanat.

Fegyver

  • 1 kredit – egyszerű ókori fegyverek (lándzsa, kard, pajzs, íj és nyíl, stb.).
  • 2 kredit – erősebb fegyverek nagyon nehezen törnek el, az íjászok tegeze – kiürülés után 1 perccel – megtelnek 10 nyíllal.
  • 3 kredit – Olimposzi ereklyék, elpusztíthatatlanok, csak mágiával vagy másik Olimposzi fegyverrel lehet eltörni, az íjakban a húr kifeszítésével azonnal megjelenik a nyíl.

Fegyver kiegészítés az eredeti listákhoz: Lándzsa, pajzs (kicsi, közepes és nagy), kalapács, mindenből 2 kezes verzió is értelemszerűen.

Alfajok

Leírás és képesség-különbségek.

Félisten

Egy isten és egy halandó gyermeke, ellenben a félvér asgardival nem mutánsnak számít és ugyanúgy az olimposzi képességeiből választhat, de mindent dupla annyiért kell vennie. Kezdő játékos nem tudhatja ki a felmenője és ha jól játszik idővel erre fény derül és kaphat 5 kreditért szülő szerint különleges képességet.

Amazon

A vad női harcosok, férfi tagadók. 1000 évig is elélnek.

Gorgo

Akár medúza ezek a hüllő embereknek kígyókból áll a hajuk. 5 kreditért megkapják a kővé változtató tekintetüket, ezt nem képesek visszafogni (csak további 5 kreditért), az átalakulást mágiával lehet visszaváltoztatni vagy a kővé változtató gorgó vérével.

Minotaur

A két lábon járó bikaemberek. Képességeik egy részét így vásárolhatják meg:

Erő

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – 5 tonna felemelésére lesz képes.
  • Második szint: 2 kredit – 10 tonna felemelése.
  • Harmadik szint: 3 kredit – 15 tonna.
  • Negyedik szint: 4 kredit – 20 tonna.
  • Ötödik szint: 5 kredit – 30 tonna.

Ellenállás

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – kardoknak, kisebb pisztolyoknak is ellenállnak.
  • Második szint: 2 kredit – komolyabb fegyverek (puskák, géppisztolyok, Asgardi fegyverek) eltörése.
  • Harmadik szint: 3 kredit – savak, ágyúk és bombák nem tesznek kárt a karakterben.
  • Negyedik szint: 4 kredit – már a mágikus ereklyék is csak karcolják hőseink bőrét.
  • Ötödik szint: 5 kredit – Csak mágiával és mágikus ereklyével közösen lehet kárt tenni a lényben.

Szatír

Nem vehetik fel az erőt csak egyes szinten. 5 kreditért képesek pánsípjukkal befolyásolni a zenéjüket hallgatók hangulatát.

Küklopsz

Egy szemű óriások, 4-6 méter magasok és tonnákat nyomnak. Képességeik így változnak:

Erő

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – 5 tonna felemelésére lesz képes.
  • Második szint: 2 kredit – 10 tonna felemelése.
  • Harmadik szint: 3 kredit – 15 tonna.
  • Negyedik szint: 4 kredit – 20 tonna.
  • Ötödik szint: 5 kredit – 30 tonna.

Ellenállás

Mindig kötelező az alacsonyabb szintek megvásárlása!

  • Első szint: 1 kredit – kardoknak, kisebb pisztolyoknak is ellenállnak.
  • Második szint: 2 kredit – komolyabb fegyverek (puskák, géppisztolyok, Asgardi fegyverek) eltörése.
  • Harmadik szint: 3 kredit – savak, ágyúk és bombák nem tesznek kárt a karakterben.
  • Negyedik szint: 4 kredit – már a mágikus ereklyék is csak karcolják hőseink bőrét.
  • Ötödik szint: 5 kredit – Csak mágiával és mágikus ereklyével közösen lehet kárt tenni a lényben.

Sellő

Deréktől lefelé haluszonyú nők. Remek úszók, az erőből csak az egyes szintet vehetik fel. 5 kreditért képesek dalukkal elcsábítania a férfiakat, ez csak énekükig tart, viszont hat minden férfira, akinek nincs mágikus védelme ellene.

Fúria

A gyötrő démon asszonyok. Holtszerű nők, akik a világot járva a bűnösöket keresik. 5 kredittel képesek szellemé válni így mindenen átlebegni kivéve a misztikus eszközöket. 5 kreditért képesek érintésükkel átadni azt a kínt, amit az érintett okozott másoknak. 4 kreditért képesek tekintetükkel a gyilkosok szemébe nézve szörnyű bűn generálta, mindent lebénító fájdalmat okozni (ez csak addig tart ahányas szintű a fúria). 4 kreditért képesek felidézni a gyilkosságot vagy a meggyilkoltak látványát/hangját a gyilkosokban intéssel. Ez csak addig tart ameddig az áldozat elég közel van és a fúria fenntartja az illúziókat.

Nimfa

Nem vehetnek erőt, fegyvert. 2 kreditért vehetnek különböző növény formákat, ezekké megvásárlás után áttudnak alakulni. Egyet alapból kapnak.

Hárpia

Szörnyű madárasszonyok, karmos kezekkel és lábakkal. Képesek repülni a madárszárnyaikkal. Semmiből se kaphatják meg az ötödik szintet. 4 kreditért képesek szörnyű éles hangon sikoltani ez megrepeszti az üveget és bénító kínt okoz azoknak, akik nem fogják be a fülüket vagy nem süketek. 5 kredit a hangjával képes megsüketíteni bárkit és hangágyúként lőni a hangját, az már a fémet is behorpasztja.

Egyéb

Mivel a legtöbb vallás nem olyan, mint az Asgardi, így őket érthető okokból nem lehet úgy kijátszani. Mivel a Marvel univerzumban a többi vallásból főleg azoknak a szereplői léteznek, akik léteztek is a történelem szerint. Ám itt a játékos lehetőséget kap kijátszani őket.

Szabályok

Egy istent úgy kell játszani, mint az Asgardi (játéktechnikailag persze!), hasonlóan hozzájuk az ő alap kredit táblázatát kell használni. Csak (érthető módon) ők nem kapnak Thor-Loki-Hel párti erőket, ellenben minden isteni lénynek /van/lesz saját különleges képessége, amit ingyen kap.

Feltételek

Legalább egy 4. szintű karakterhez kell rendelkezned.
Szolgáltatnod kell egy történelmileg jó és egészben minőségi előtörténetet.

Ha inaktív vagy és...
... fontos szereplővé válik és kell egy kalandhoz a km fogja irányítani akaratod ellenére is!
... valaki más akarja a karakter (no meg teljesíti a feltételeket) elvesztheted.