FANDOM

Mint tudjátok többen vannak, akik nem szeretik a családtagokat, rokonokat, barátokat, ellenségeket maguk NJK-ként formázni, hanem örülnének annak, hogyha valaki megformázná a karaktert, egy másik user. Gyakran a staffhoz fordultok ilyennel, de a mi kapacitásunk is véges, igencsak.
Itt lehet karaktereket hirdetni ilyen formában:

Kód

[b]Név:[/b]
[b]Kor:[/b]
[b]Jellem:[/b]
[b]Képesség és szakértelmek:[/b]
[b]Kapcsolata a karakterrel:[/b]
[b]Kép a karakterhez:[/b]

Magyarázat

Név: egyértelmű, megadod a karakter nevét, ha nincs konkrét elképzelés, akkor odaírod, hogy a megalkotóra bízod
Kor: hasonlóan az előzőekhez
Jellem: itt valószínűleg több a lehetőség, ha jó a karakter akkor ilyen, ha nem, akkor, stb
Képesség és szakértelmek: ha van, képesség akkor ide kerül, a szakértelmekhez egy rövid felsorolás
Kapcsolata a karakterrel: Rövid előtöri vázlat, néhány mondatban, a főbb dolgokat megemlítve, ami fontos a karakter elkészítéséhez,
Kép a karakterhez: ha van már elképezlés erről, akkor beteszed a kitalált képet, képeket

Miért jó ez?

Mint feljebb is látható, olvasható, ez főleg azoknak jó, akiknek van elképzelése a karaktere családjáról, rokonokról, ellenségről, barátokról és hasonlókról és nem akarják őket saját maguknak njk-nak, hanem ezt mással szeretnék játszani.
Értelemszerűen ez az egész úgy működik majd, hogyle kell ülni megbeszélni a másikkal, és kidolgozni a részleteket. Így közös megbeszélésen és döntéseken alapuló karakter születik, amit közösen beszél át a kitaláló és akit érdekel a karakter, ami aztán valószínűleg változni is fog a megbeszélések alatt ahhoz képest a karakter, ami eredetileg ki lett téve.

Egyéb

Egy utolsó fontos dolog, az itt kitevésre kerülő karaktereknek mindenki nyisson egy topicot a karakter nevével, ha van, ha nincs akkor pl: "Béla ellensége", vagy "Adam apja" megoldással. Akinek megtetszik valamelyik karakter, akkor jelezze az adott topicban, hogy ő jelenetkezett és keresse meg a hírdetőt PÜ, msn, skype stb helyen. Ha a karakter elkelt és megalkotásra kerül, akkor a hírdető ezt egy új reagban írja bele a topicba és a staff lezárja az adott témát.

Még egy, időnként lesznek akciók a karakterekre, például olcsóbban lehet őket megcsinálni őket, vagy valami jutalom jár melléjük, mindezt a szabadjáték felpörgetése miatt.