Korszak Kalandok

Ezek nem igazi kalandok csak leírások, amikből megtudod milyen jelenleg a világ, mik a fontosabb események. A kalandok és karakterek eme események után változhatnak.

Aktuális Kalandok

Ez az általános kalandok, amiket mindenhol lehet játszani. Kiírás után lehet jelentkezni itt. Fontosabb tudni valók és típusok:

Űrkalandok

Az űrben játszódó kozmikus kalandok, feltehetőleg sci-fi történetek

Versenyek

Ezek olyan kalandok, ahol a játékosok a pontról kell eljutniuk b pontra, minden körben a mesélő írja mekkora sebességgel halad és mennyit haladt előre.

Harci kaland

Az igazi nagy csata játékok, ahol a karakterek két vagy több oldalra osztva küzdenek meg egymással ameddig a győztes ki nem emelkedik közülük.

Stratégiai kaland

Ezek azoka kalandok, amikor a játékos kreditjeit újra elkölthet (vagy kijelölt kreditből) egységekre (katonák, hadigépek, stb), hogy a kaland során (hasonlóan a harci kalandokhoz) legyőzze az ellenségeit.

Párhuzamos kaland

Kaland, amiben valami miatt képesek a karakterek egyszerre lenni ebben és közben máshol is.

Lenyűgöző kaland

Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland.

Ingyen NJK

Bizonyos kalandokban csinálhatsz ingyen njk-t. Ezek csak a kalandra készített karaktert, ha túléli és a mesélő úgy véli megérdemelted akkor megkaphatod (fizetés nélkül) játékos njk-nak.

Alternatív Kalandok

Nem a reneszánsz világában játszódó kalandok, hanem más világban, síkon univerzumban, stb. Itt is lehetnek olyan dolgok, mint az aktuális kalandban. Persze az Outsiders, VH és Ultimate világ kalandjai is alter kalandok.

Egyéb Játéktípusok

A párhuzamos játék

[Példajáték]

Ez más, mint amikor egyszerre két helyen játszik ugyanaz a karakter, mert itt bizony egyszerre egy reagban írjuk le a jelent és a múltat, így a játékos párhuzamosan ismeri meg az eseményeket és az oda vezető okokat.

Verseny

A játék természetesen hasonló a harchoz. A km felírja azt, hogy az első helyzetet mennyit tett meg és kik hányadik helyen állnak mennyivel haladnak és mekkora távolsággal vannak elmaradva.