FANDOM

Miért kellett az új oldal?

Az évek során az oldal sok kritikát kapott a külsejét illetően mivel nem ez volt a legdekoratívabb oldal, de nem is festményt akartam, hanem jó szerepjáték oldalt. Szóval most nem ezért költöztünk el, hanem a fórum miatt. A szerver kihalt, a fórum vezetői és tulajdonosai nem válaszoltak a leveleinkre és rengeteg probléma volt. Miután az oldal sokszor napokra leállt, majd nemes egyszerűséggel nem volt hajlandó az avatárokat kitenni és a chatünket teljesen összeomlasztotta, éreztük, hogy baj van, de a játékosok mindezek ellenére csak jöttek és jöttek. Ez az a hűség és bizalom, amiért megéri ezt csinálni és amit még soha sehol máshol nem láttam. Sajnos ezek után a fórum továbbra is ellenünk volt megölte egy időre az admini felületet vagy éppen csak semmifajta változtatást nem tett meg, ahogy kértük. Eljutottunk oda, hogy bizony az oldal túl van 4 éven és ennyi technikai gond után, igenis a játékosaink megérdemlik a jobbat. Szóval megalkottuk az utolsó nagy epikus, sosem látott kalandunkat és ezzel el búcsúztunk az X-men Reneszánsz első otthonától.

Miért jobb az X-Men Reneszánsz 2.0?

Először is szebb látvány hála Thorhallának (Nefinek), másodszor itt már úgy készülhettünk fel, ahogy eredetileg a régi oldalon nem lehetett, egy kész játékos közösségnek hoztunk egy új otthont létre. Itt tanulhatunk a hibáinkból és átnéztük a jó ideje rémes állapotban lévő dolgokat, kimagoztunk a fórumot és megtartottuk, ami jó volt majd adtunk még hozzá. Ezért is nevezzük 2.0-nak. Ez a fejlettebb, gyorsabb, jobb XMR.

Végig ez volt a célotok a Barokkal?

Igen.

Mi lesz a régi karakteremmel?

Aki régi karakterét szeretné hozni ezt olvassa el.

Mi lesz a be nem fejezett kalandokkal?

Mindet folytatjuk itt.