FANDOM

Kinézet

A fészek egyedei kinézetre rovarokra emléknek, de azokkal ellentétben nem csak külső, de belső vázzal is rendelkeznek. A rovaroktól szintén megkülönbözteti őket, hogy rágók helyett tépőfogakkal teli állkapcsuk van. Koponyájuk lapos, háromszög alakú. Homlokukon minden egyedet megkülönböztető mintázat található. Három pár lábbal rendelkeznek, melyből az elülső pár csápokká fejlődött. Hártyás szárnyaik segítségével képesek repülni is.

Szaporodás

A fészek parazita módjára szaporodik, tojásait más fajok élő egyedeibe rakja le. Mikor a tojás kikel, az megfertőzött egyed átalakul a fészek egy új egyedévé. Az újszülött fészek egyed a korábbi gazdatest által birtokolt minden képességével rendelkezik, és képes felvenni a gazdatest alakját is. Képes felvenni egy átmeneti alakot is a fészek és a gazdatest alakja között.

Játékrendszer szerint

JK csak fertőzéssel lehet királynő vagy hím. Mindkét esettben a szuperhumán képességei megmaradnak. Ugyanúgy megmaradnak az előző életének az emlékei, képes lesz vezetni, szerelni gondolkodni és beszélni, de fő célja a kaptár szolgálata lesz.Természetfelettiek nem válhatnak fészekké. Az, hogy mivé válik a karakter az attól függ, hogy a királynő milyen tojást helyez belé. Ha egy njk-t megfertőz a királynő és annak a tulaja más (másik user vagy mesélő), akkor onnan kezdve a karakter az öve.

Hierarchia

Amikor egy egyed belekerül a fészekbe maga is a kaptár tudat része lesz. A fészek közös telepatikus erővel rendelkezik, amin keresztül tudják mi történik a másikkal és mik a terveik. A fészek hímjeit a királynők koordinálják és őket egyetlen császárnő. Ha egy királynő meghal, akkor a legközelebbi veszi át a hímjeinek az irányítását ha a királynőt a másik ölte meg bármilyen okból akkor azé az irányítás. A királynők hála az önállóságuknak képesek gyilkolni egymást a nagyobb kaptár építésének céljából.

Hím képességei

Ezek a lények két csáppal rendelkeznek, rovar szárnyakkal, hosszúk 3-4 méter hosszú, aminek a végén fullánk van. Homlokukon a fekete "tetoválás" minden lénynek más.

- Alap forma a fertőzés után a fészek,d e képesek egy ideig még vissza alakulni az emberi formájukba.
- A szárnyakkal képesek repülni.
- Állandó telepatikus kapcsolatuk van minden fészektaggal így képesek kommunikálni vagy látnia a többi szemén át.
- A királynő parancsának mindenképpen szót kell fogadniuk.
- Csápjaik képesek 10 tonnás erővel ütni és emelni, de csak pillanatokra.
- A fogaik és fullánkjuk átszaggatják a tiszta acélt is.
- A fullánkjuk mérgező, idegbénítóval rendelkezik.
- Közepesebb kaliberű és méretű fegyverek nem hatnak a kitin vázra.
- A hím /ha játékos tulajdonában van/ képes 10 kreditért királynővé válni.

Királynő képességei

Ezek a lények nyolc méter hosszúak, szélesek akár tonnásak is lehetnek. Négy erősebb vastagabb csápjuk van. "farkuk" végén nincs látható fullánk, de ha fertőzni akarnak, akkor az kicsúszik a rejtekéből. Képességek terén ezekben különböznek a hímektől:
- Képesek tojást elhelyezni az áldozatukban a fullánkjukkal, ez a tojás alakítja át a dns-t és teremti meg az új fészek tagot. A királynő dönti el, hogy hímet vagy királynőt helyez az áldozatba.
- A királynők önállóbb tudatok.
- A királynőnek nincsenek szárnyai, nem képes repülni.
- Az ereje nagyobb 15 tonnás.
- Bőre keményebb, erősebb puskák sebzik.