Mindenki áthozhatja a karakterét az eredeti XMR-ről és más X-men vagy Marvel alapú frpg-ről!

Barokk Karakterek

Először is a régi XMR karakterekre a szabály. A karakteredet megkapod, ahogy minden eddigi megvásárolt tulajdonát. További kredit infókról olvashatsz itt. A karakteredet módosíthatod átírhatod előtörténete, képessége vagy felszerelése egy részét, ameddig az nem változtat túlzottan az eddigi életén, ha viszont olyasmit akarsz rajta cserélni, ami drasztikusabb változás lenne és befolyásolná az ő és az oldal történelmét akkor egyeztetned kell a változtatások előtt a staffal. Persze a kicsi változásba is beleszólhatunk. Minden változást jelezned kell(!!!!) a megjegyzésekben külön. MINDEN Barokkot átélt karakternek döntenie kell, hogy karaktere emlékszik-e az eseményre vagy sem és ha emlékszik, de nem akar neki kell találnia valakit, aki kitörli az emlékeit.

Minden karakter fél éves bővítéssel kell kiegészíteni. Ez az Attilani esküvő/barokk előtti események, a Thanos táamdás és fészek pusztítás nem történt meg, de emlékezhetnek rá azok, akik ott voltak. Egészen az "Utolsó Nap"-ig. Minden karakternél lehetőségetek van megtartani a Barokk formáját a szereplőnek. Itt értsétek, az esküvő lezajlott, ott volt mindenki, másnap pedig szépen hazament mindenki, a királyi pár meg nászútra. A sugárúton történt események, a fészek és a raptorok legyőzetett/elmenekült általatok, ti pedig soha sem mentetek onnan Attilan-ra, hanem csak arra, amerre akartatok.
Ha valaki a barokk előtörténetét tartja meg, akkor nekik csak a barokk életük volt, a reneszánszra semmilyen esetben sem emlékeznek.
A bővítésbe, ha akarjátok, akkor csoportokhoz is csatlakozhattok. Ezeknek a szervezetknek a listája itt található.
A barokkon elköltött krediteket, hacsak valaki nem tartja meg a Barokkos előtörténeteket, akkor visszakapja őket!

Más X-men oldalak karakteri

Igen, más X-menről is áthozhatod a karakteredet. Nem, ez nem jelenti azt, hogy ott már nem játszhatsz, hanem csak azt, hogy párhuzamosan itt is lesz a karakter. A szabályzat egyszerű, első szintű karakter leszel és nem kapod meg az első 4 kreditedet, de mindent, amit az előző oldalon megszerzett a karaktered az a tiéd marad. Kötelező a link az előtörihez és ha lebuksz, hogy a karakter másé akkor azonnali hatállyal bannolunk örökre. Két módon kerülhetsz át, a karaktered ismeretlen térutazás során idekerült eredeti otthonából, vagy ebben a világban is létezett, ha ez így van figyelj, hogy a bővítésed és előtörténeted ne mondjon ellent ennek a világnak. (Pl ha nálad éppen Xavierrel beszélgettél, aki nálunk halott, akkor cseréld őt le egy nálunk élő szereplőre) NEM lehet ismert karaktert áthozni, NEM érdekel mennyire megváltoztattad és a sajátod lett, egyszerűen NEM.